NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA


NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA

1. ura:

ŽIVA BITJA IN TOPLOTNA IZOLACIJA  (UČ, str. 72, 73)

NAVODILO:


Ø  V pretekli uri ste spoznali toplotne izolatorje. Kaj so toplotni izolatorji?


Ø  S pomočjo staršev raziščite, katere toplotne izolatorje imate doma in čemu jih uporabljate (npr. v kuhinji, v kleti, kurilnici, fasda, okna, na vrtu…..)


Ø  Če želiš, jih lahko narišeš v zvezek in k njim zapišeš komentar.



Oglej  si posnetek o živih bitjih in njihovi izolaciji (RAZLAGA SNOVI): ŽIVA BITJA POSNETEK




Ø  Pomisli, kaj varuje nekatere živali pred pretirano izgubo toplote v mrzlih dneh.


Ø  Oglej si sličice živali v UČ, str. 72, 73 in preberi, kako so živali zaščitene pred različnimi temperaturami.


  

 





Ø  Če želiš, si na youtubu oglej kratke filmčke o polarnem medvedu, pingvinu, kuščarju, polarni lisici…









Ø  V zvezek zapiši naslov Živa bitja in toplotna izolacija in prepiši povzetek MORAM VEDETI.


Ø  Odgovori na TRI VPRAŠANJA v zelenem okvirčku.


Ø  Prilepi sličice živali, ki so prilagojene na mraz oz. vročino.





2. ura:

ŽIVA BITJA IN TOPLOTNA IZOLACIJA –  DVE DEJAVNOSTI (UČ str. 73)


Þ    DEJAVNOST



Na Zemlji živi več različnih vrst lisic. Pri nas najbolje poznamo navadno lisico. Iz različnih dokumentarnih filmov in knjig sta znana še polarna lisica in fenek (puščavska lisica).



V zvezek preriši tabelo in vanjo prilepi sličice ali nariši lisice in zapiši imen lisic. Oglej si oblike in dolžine njihovih uhljev ter navedi, kako so se prilagodile okolju, kjer živijo.


Þ    DEJAVNOST



Še ena dejavnost, ki jo opraviš, če želiš.


Ø  Na spletu ali v knjigah o živalih poišči eno vrsto živali s prilagoditvami na mraz in eno s prilagoditvami na vročino.


Ø  Pripravi PowerPoint predstavitev in jo pošlji sošolcem in učiteljici v Kanal.


Ø  Sošolci in učiteljica si bodo predstavitev ogledali in ti sporočili, kaj so se novega naučili iz tvoje predstavitve.

Comments

Popular posts from this blog

SLOVENŠČINA

MATEMATIKA