NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA
1. ura:
ŽIVA BITJA IN TOPLOTNA IZOLACIJA (UČ, str. 72, 73)
NAVODILO:
Ø
V pretekli uri ste spoznali toplotne
izolatorje. Kaj so toplotni izolatorji?
Ø
S pomočjo staršev raziščite, katere
toplotne izolatorje imate doma in čemu jih uporabljate (npr. v kuhinji, v
kleti, kurilnici, fasda, okna, na vrtu…..)
Ø
Če želiš, jih lahko narišeš v zvezek in
k njim zapišeš komentar.
Oglej si posnetek o živih bitjih in njihovi izolaciji (RAZLAGA SNOVI): ŽIVA BITJA POSNETEK
Ø
Pomisli, kaj varuje nekatere živali pred
pretirano izgubo toplote v mrzlih dneh.
Ø
Oglej si sličice živali v UČ, str. 72,
73 in preberi, kako so živali zaščitene pred različnimi temperaturami.
Ø
Če želiš, si na youtubu oglej kratke
filmčke o polarnem medvedu, pingvinu, kuščarju, polarni lisici…
Ø
V zvezek zapiši naslov Živa bitja in
toplotna izolacija in prepiši povzetek MORAM VEDETI.
Ø
Odgovori na TRI VPRAŠANJA v zelenem
okvirčku.
Ø
Prilepi sličice živali, ki so
prilagojene na mraz oz. vročino.
2. ura:
ŽIVA BITJA IN TOPLOTNA IZOLACIJA – DVE DEJAVNOSTI (UČ str. 73)
Þ
DEJAVNOST
Na Zemlji živi več različnih vrst lisic. Pri nas najbolje poznamo navadno lisico. Iz različnih dokumentarnih filmov in knjig sta znana še polarna lisica in fenek (puščavska lisica).
V zvezek preriši tabelo in vanjo prilepi sličice ali nariši lisice in zapiši imen lisic. Oglej si oblike in dolžine njihovih uhljev ter navedi, kako so se prilagodile okolju, kjer živijo.

Še ena dejavnost, ki jo opraviš, če želiš.
Ø
Na spletu ali v knjigah o živalih poišči
eno vrsto živali s prilagoditvami na mraz in eno s prilagoditvami na vročino.
Ø
Pripravi PowerPoint predstavitev in jo
pošlji sošolcem in učiteljici v Kanal.
Ø Sošolci
in učiteljica si bodo predstavitev ogledali in ti sporočili, kaj so se novega
naučili iz tvoje predstavitve.
Comments
Post a Comment